1. פגישה בלתי מחייבת, לצורך היכרות ולתיאום ציפיות. הכימיה בינינו היא תנאי חיוני לפרויקט כזה.  נוכל למצל את הפגישה גם לסיכום הפרטים – מיקום הפגישות שיותאם לנוחותך, לוח הזמנים המשוער, האם רצונך בספר שיופנה לקהל הרחב או תעדיף לייעד אותו לסביבה הקרובה שלך, האם תרצה לראות בספר שלך שפה גבוהה, או שפה שתהיה הכי קרובה לסגנון הדיבור שלך. הכול פתוח. במקרה שזה אינו ספר תיעודי, אין צורך להסתמך על המציאות בלבד. אפשר לגוון ולצבוע את הסיפור, כמה רחוק שתרצה ללכת עם זה, להוסיף דיאלוגים, דימויים ודמויות, סממני תקופה ותקריות שיעזרו לסיפור שלך להתקרב אל הקוראים.
  2. חתימה על הסכם ברור והוגן, בלי אותיות קטנות, שיפרט את הסיכומים בעל-פה ואת מהלך העבודה.
  3. פגישה מוקלטת אחת, שתשמש פיילוט לעבודה המשותפת.
  4. ימים מעטים אחרי הפגישה המוקלטת הראשונה תוכל לקבל את הטקסט הערוך שמתבסס על אותה פגישה. סביר שבהמשך ישתנה הטקסט הזה, אולי לבלי הכר, אבל תקבל מושג איך נראים בכתב דברים שאמרת בעל-פה, וכן להשפיע על הסגנון ועל אופי הכתיבה בהמשך. 
  5. בשלב הבא תתקיים סדרה של שיחות מוקלטות. כל שיחה כזאת תוליד גם שאלות שנעסוק בהן בפגישה הבאה ואלה יסייעו לך להתעכב על פרטים חסרים ולפרוש תמונה שלמה יותר. כך ייכתב הספר שלך, מפגישה לפגישה, ואם תרצה בכך תוכל לראות בכל שלב את הטקסט המתהווה, ולהשפיע עליו. בנוסף, תוכל להגיש לי גם מסמכים, טקסטים כתובים, תמונות או הפניות לאתרים שיוסיפו מידע רלוונטי או חומר רקע לספר.
  6. בסיום איסוף החומר ואחרי הפגישה המוקלטת האחרונה, הספר ייערך ויעובד, בהתאם להעדפותיך, ואחר כך יישלח אליך.
  7. כעת יגיע תורך. תעבור על הטקסט כולו ותוכל להוסיף פרטים ששכחת, למחוק מילים או משפטים שתעדיף שלא ייכללו בספר, לסמן תיקונים, ולשלוח חזרה אלי.
  8. הטקסט יעבור הגהה מקצועית, תוך התייחסות לכל התיקונים וההערות שלך. יתכן שנתעכב על נקודות מסוימות. אחרי השלמת התיקונים הספ4 שלך יהיה מוכן להמשך הדרך: עימוד ועיצוב, הגהה נוספת והדפסה.