אנתולוגיות בהוצאת סער

ארבע אנתולוגיות: שירה, סיפורים קצרים, סיפורים מסביב העולם – למבוגרים, וקובץ סיפורים קצרים – לילדים.

איפה ניתן להשיג: בחנויות הספרים, בהזמנה מחנויות מקוונות, או ישירות מהוצאת סער, בטלפון 03-5445292 או במייל: saarhanoch@walla.com

ספר סיפורים לילדים בגילאי 4 – 8 שהוא מעין "אריזת חיסכון ספרותית". 62 סיפורים שכתבו 42 כותבים שונים, בנושאים מגוונים. אם לשמור ספר סיפורים אחד ליד המיטה של ילדכם, מוכן לשליפה לפני השינה – זה הספר האידיאלי.
יזם, ליקט, טרח ואסף חנוך סער, מו"ל הוצאת סער.
מכריכת הספר: אין זה ספר סיפורים רגיל. כל אחד מ-62 הסיפורים המופיעים בו – המתאימים לגילאי 4 עד 8 – היה יכול להופיע בספר ילדים עצמאי, מאויר וצבעוני. אך העורך בחר בכיוון אחר. בעולם של אינסוף גירויים, כאשר הכול מומחש והגיבורים מצוירים בצבעים עזים, העדיף לשים דגש על העושר הספרותי ופיתוח הדמיון. במקום 62 ספרים צבעוניים – ספר אחד שיעניק כמה שעות של נחת. 

90 עמודי כרומו צבעוניים בכריכה קשה 

אנתולוגיה יוצאת דופן של סיפורים קצרצרים. כל סיפור מתחיל ונגמר באותו עמוד – מתכונת אידיאלית ל"קוראים למרחקים קצרים" ולשימוש בחוגים ובשיעורי ספרות. תוך דקות כולם מספיקים לקרוא ומוכנים לדיון. שמעון פרנס, בתוכנית הרדיו שלו "ציפורי לילה", התאהב בספר ולאורך כמה תוכניות הקריא בכל תוכנית אחד או שניים מסיפורי האלבום.  
מאחורי המתכונת הייחודית הזאת עומד מו"ל הוצאת סער, שהגה, יזם, רקם ואסף את הסיפורים.

208 עמודי כרומו בכריכה רכה



קובץ שירים, פרי יצירתם של 80 כותבים שונים. יזם וקיבץ חנוך סער, מו"ל הוצאת סער.

189 עמודי כרומו בכריכה רכה


קובץ סיפורים קצרים ושירים שהתבשלו בהוצאת סער בימי הקורונה, כאשר במשך חודשים שדות התעופה הושבתו כמעט כליל. דווקא על הרקע הזה היה טעם מיוחד ליצירות שנכתבו על ידי ישראלים והתרחשו או התבססו על הווי אחר, במקום אחר ברחבי הגלובוס.

98 עמודים בכריכה רכה