ביום שאמרת לי שאת אוהבת אותי ||| יהל דורון

ספרו של יהל דורון (חצי מהצמד המוזיקלי "גיא ויהל") מתגלה זווית חדשה, רעננה ומפתיעה של היוצר המוזיקלי והזמר. הרבה כיווני אוויר שלא באו לביטוי עד כה, חופש מחשבה מוחלט, עולם יצרי מאוד ולפעמים אפל, או גרוטסקי.
הספר ביום שאמרת לי שאת אוהבת אותי מביא 20 סיפורים קצרים שכתב יהל בשנים האחרונות. הסיפורים מתרחשים בדרך כלל במציאות המוכֶּרת. זו שמערימה על הישראלי הצעיר תיק כלכלי כבד ומעיק, או צורך דוחֵק למצוא אהבה או להתאוורר. ואז בא הטוויסט בעלילה שמביא את גיבור הסיפור אל חוף מבטחים, או לפחות לחיק תובנה חדשה.
המפנה המפתיע בסיפורים לא רק משעשע (או מזוויע לפעמים), הוא מעורר מחשבה.
למשל, מי מגן על מי? המבוגר על הילד? המבוגר על הילד שבתוכו, או הילד על הילד שבתוך אביו? ומה קורה מעבר לקווים האדומים של המוסר החברתי?
ישנם סיפורים שכל כך מתיישבים עם המציאות, עד שהם נראים אמיתיים לגמרי, וישנם שמפליגים למחוזות חופשיים ממגבלות הזמן והאפשר. עבר והווה, מציאות ומציאות חלופית רוקדים בהם חבוקים ומסתחררים בעיניים עצומות, או פקוחות באימה. 

164 עמודים בכריכה רכה

קוראים מגיבים ברשת:
"
ספר מרתק. קראתי פעמיים, פעם אחת קראתי ופעם שנייה סימנתי עם טוש זוהר קטעים שאהבתי. כמעט כל הספר מקושקש. מזל שיש לי גם בדיגטילי. ואקרא שוב ביום כיפור. ממליצה." (keren rouach, פייסבוק)

"זה ספר שאף על פי שכל סיפור הוא נפרד ובפני עצמו, קשה מאוד להניח עד סופו, גם כי לסיפורים האלה יש הרבה מן המשותף וגם כי אחרי כל סיפור יש תחושת חובה לדעת מהו הסיפור הבא. לתחושתי את הסיפורים הללו כתב יהל הילד, זה שלעיתים אולי נדמה לו איך זה קרה שהזמן חלף כל כך מהר ולפתע מילד הפך להיות איש בוגר. ובספר הזה הוא לקח את החלומות שלו, את הצלקות שלו, את הכעסים שלו ואת התקוות שלו והפך אותם ליצירה מושלמת!" (michal shahar, פייסבוק)

"אחד הספרים הנדירים והמרגשים שקראתי לאחרונה. מומלץ בחום." (Sima Katz, פייסבוק)

איפה אפשר להשיג: אתר עברית, האתר של יהל דורון, חנויות סטימצקי וצומת ספרים והחנויות המקוונות