חוליו מוצא בית ||| דפנה לוי

ספר ילדים קסום. חוליו, כלב משוטט שאיבד רגל אחת בתאונה ואושפז אחר כך בבית החולים הווטרינרי, הוא ה"מְסַפֵּר", מנקודת מבטו, איך אומץ וסוף סוף היה לו בית, ובהדרגה התרחבה המשפחה ואמא-דפנה אימצה עוד כלב. גם הוא "מקולקל", אחרי פציעה קשה וטיפול בבית החולים הווטרינרי. לכלב החדש, פנצ'ו, דווקא היתה משפחה, אבל אחרי הפציעה כבר לא רצו אותו שם. חוליו לומד לקבל אהבה ומסתדר מצוין עם שלוש רגליו, סנצ'ו גם הוא מבריא, והמשפחה הקטנה מתרחבת כשלאמא-דפנה נולד ילד.

מכריכת הספר:
חוליו, כלב הרחוב, זוכה בבית ובמשפחה שמתרחבת במהלך הסיפור. סיפור אמיתי של התמודדות פיזית, רגשית וחברתית עם נסיבות חיים מאתגרות, הכתוב בשפה עשירה ומלווה באיורים מרהיבים.הספר אהוב על ילדים והורים, וזוכה לביקורות נלהבות מאנשי טיפול וחינוך.
המחברת, דפנה לוי, היא אימא, מהנדסת תוכנה בחברת הייטק, עורכת פטנטים, והבעלים של חוליו וסנצ'ו, גיבורי הסדרה. פעילה חברתית למען שוויון הזדמנויות בחינוך ובתעסוקה ולמען רווחת בעלי חיים.

מתוך המלצת מכון אדלר:
"ספר שמדבר בגובה העיניים על חמלה ונדיבות, על קבלת החלש… על רגישות ואכפתיות ועל עניין בעניינו של האחר. הספר נעים, ומַחכים לקרוא בו שוב. מומלץ בחום רב."

36 עמודים צבעוניים, כריכה קשה

איפה אפשר להשיג: ממוצרי תו-תוכן של מכון אדלר