שדות של דחלילים ||| דדי אורון


הספר הזה הוא כמעט סודי. לא תמצאו אותו בחנויות הספרים הגדולות וגם לא בזעירות. אפילו לא בחנויות הדיגיטליות.
דדי אורון העדיף להפיק את הספר שלו במסלול אחר, הרחק מאטמוספרת המסחור, כאשר הוא יכול לבחור אחד אחד את אנשי המקצוע שילוו את הספר – המגיה, מעצבת הספר והעורכת (אני). עם כולם ידע ליצור קשר מאוד יוצא דופן.
כשדדי אחז בספר המודפס, אמר לי שמבחינתו המטרה כבר הושגה. עכשיו הוא יכול להעניק את הספר "שדות של דחלילים" לאימא, לחברים, לאנשים אהובים. ודי לו בכך. אפילו את ההמלצות שקיבל מהקוראים המתמוגגים - אלה הקרובים וגם בני המזל שהצליחו למצוא אותו למרות הכול – לא העלה באתר שנפתח לספר.
דדי אורון הוא מהכותבים שכל עורך מתענג עליהם. הוא הגיש את כתב היד לעריכה רק אחרי שעבר עליו שוב ושוב והעביר אותו לביקורת של אנשים קרובים. הטקסט כבר היה מגובש ודדי ידע מה הוא רוצה ולכל מקום הביא עמו אורך רוח, דרכו לא אצה. הספר הוא עונג צרוף לאוהבי הספרות, מארג עשוי היטב של מציאות אחרת שאינה מעוגנת בשום מקום או זמן.

 תקציר מגב הספר
חמישה דחלילים מספרים במקביל שני סיפורים. בסיפור אחד ההולך ונמוג נפרשים חייהם של אלמנה, יתומה וסב שכול המתמודדים כל אחד עם אובדנו שלו לאחר שאבי המשפחה מת בתאונה מיותרת. בסיפור השני ההולך ומתפתח מתוארים החיים בכרם זיתים הניטע לזכרו. מציאות ודמיון רקומים יחד בעדינות גדולה, בחום וברכות, ומעלים שאלות עמוקות ומחשבות על אודות הורות, קשר ושיפוטיות.
 ביקורת על הספר באתר נוריתה, מאת סיגי קדוש
 315 עמודים בכריכה רכה, הוצאה עצמית
 איפה ניתן להשיג: אתר הספר 
 עיצוב הכריכה: מיכל צדרבאום